Toivottavasti uudet kaupat tuovat uusia työpaikkoja uusille piloteille.
Ei ehkä suoraan liity työllistymiseen mutta kun uutena seuraan tätä blogia niin kysyisinkin että mitä manuaaleja / materiaaleja teillä oli käytössä ATPL kurssilla? Miten muuten nuo ATPL kokeet...taisiva olla pahamaineisen pirullisia?
Meillä oli Bristolin ATPL-epistola, joka sittemmin vaihtui tietääkseni Oxfordin vastaavaan. Kartat olivat alussa Jeppesenin ja vaihtuivat juuri ennen mittarilentovaiheen aloittamista EAG:n malleihin.
Laitoksen kokeet ovat varsin haastavat joten lukea sai todellakin tosissaan. Lähinnä siksi haastavat, että siellä kyseltiin paljon aika toisarvoisia juttuja. En tiedä, ovatko ne nyttemmin muuttuneet, johan tuosta on kohta 2v aikaa
Toivottavasti uudet kaupat tuovat uusia työpaikkoja uusille piloteille.
VastaaPoistaEi ehkä suoraan liity työllistymiseen mutta kun uutena seuraan tätä blogia niin kysyisinkin että mitä manuaaleja / materiaaleja teillä oli käytössä ATPL kurssilla? Miten muuten nuo ATPL kokeet...taisiva olla pahamaineisen pirullisia?
Meillä oli Bristolin ATPL-epistola, joka sittemmin vaihtui tietääkseni Oxfordin vastaavaan. Kartat olivat alussa Jeppesenin ja vaihtuivat juuri ennen mittarilentovaiheen aloittamista EAG:n malleihin.
VastaaPoistaLaitoksen kokeet ovat varsin haastavat joten lukea sai todellakin tosissaan. Lähinnä siksi haastavat, että siellä kyseltiin paljon aika toisarvoisia juttuja. En tiedä, ovatko ne nyttemmin muuttuneet, johan tuosta on kohta 2v aikaa
Oletko harkinnut FI- kelpparin hankkimista? Aika tyyrishän se on, mutta lentotyötä voisi löytyä helpommin jostain kerhosta tms. :)
VastaaPoistaOlen ja aion sen hankkia viimeistään marraskuusta lähtien, mikäli muuta ei ilmaannu
VastaaPoista